Konkurs czytelniczy #cojaczytam #wolnelektury - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. 11 Lubuskiej Dywizji Kawalerii Pancernej w Żaganiu !!! Rozpoczęła się rekrutacja do klas pierwszych w PSP 2 w Żaganiu na rok szkolny 2024/25 – serdecznie zapraszamy. Informacje w zakładce Rodzice - Rekrutacja.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Konkurs czytelniczy #cojaczytam #wolnelektury

#cojaczytam #wolnelektury

 

KONKURS

 

Lubicie czytać książki i chcecie zachÄ™cić do czytania? Zaplanujcie i przeprowadźcie kampaniÄ™ promujÄ…cÄ… czytelnictwo w Waszej szkole, bibliotece lub innym miejscu. Spróbujcie przekonać innych, że czytanie to nie tylko nieprzyjemny obowiÄ…zek, ale także fajna zabawa.

 

Możecie użyć różnych metod i sposobów- mogÄ… to być podkasty, memy i inne dziaÅ‚ania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, filmiki zamieszczane na Youtube lub opublikowane w innych serwisach, plakaty, flashmoby, przedstawienia, ulotki, konkursy.

 

PamiÄ™tajcie, że kampania musi być przez Was promowana w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych ( np. Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat i inne), a w publikowanych postach na jej temat musicie używać dwóch hasztagów: #cojaczytam i #wolnelektury .

 

SzczegóÅ‚y konkursu na stronie wolnelektury.pl lub w bibliotece szkolnej.

Data dodania: 2021-09-12 18:29:39
Ilość wyświetleń: 724

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Strefa nauczyciela

dostęp zabezpieczony hasłem
Więcej informacji

Strefa nauczyciela

dostęp zabezpieczony hasłem
Zobacz

Nasi Partnerzy

Dzieci rodzą się ze skrzydłami,
nauczyciele pomagają im je rozwinąć.

Janusz Korczak

Motto naszej szkoły
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej